tisdag 16 augusti 2011

Stackars karl!

Han har fått utstå så mycket från mig! Eftersom jag har noll impulskontroll och ett humör som åker berg-o-dalbana så har han fått ta emot en hel del Men han har visat att han klarar det, att han står kvar lugn och trygg även när det blåser full storm! Jag har gråtit, jag har skrikit och gapat och sagt att jag aldrig vill se honom mer... En enda gång har han höjt rösten, en enda gång! Kanske borde det säga mig något, som att han faktiskt inte försvinner iväg för minsta lilla. Ändå är det det jag är mest rädd för, att han inte ska vilja vara kvar...



2 kommentarer:

Turn sa...

Tänk vad bra det hade vart om man kunde fokusera på det som är bra istället för att oroa sig. Inte världens lättaste sak precis..tyvärr.

Glad att han står kvar när det stormar :)

Kram

chaos sa...

Turn: Kan inte göra annat än att hålla med! Varför ska det vara så hopplöst svårt att se det ljusa och positiva...

Kram!